ماجد جہانگیر نے وسیم بادامی اور اقرار الحسن کے سکینڈل کو بے نقاب کر دیا۔(ڈاکٹر ناصر: سہارا نیوز پاکستان)

 


 ماجد جہانگیر ایک شاندار پاکستانی ٹیلی ویژن اداکار اور کامیڈین ہیں جن کی شہرت کا دعویٰ مشہور کامیڈی شو 50 50 تھا۔ ماجد جہانگیر نے حال ہی میں اپنے ساتھ اقرار الحسن اور وسیم بادامی کے اسکینڈل کے بارے میں کھل کر بات کی ہے۔ ماجد جہانگیر نے ہسپتال آر پی پروڈکشن سے کو انٹرویو دیا۔



تھا جس آر پی پروڈکشن کو انٹرویو دیتے ہوئے ماجد جہانگیر نے کہا کہ انہیں ایک بار آری ڈیجیٹل کے شو میں مدعو کیا گیا کی میزبانی وسیم بادامی اور اقرار الحسن کرتے تھے۔ ان کا کہنا تھا کہ لوگوں نے اس شو میں میرے لیے تقریباً 10 لاکھ روپے اکٹھے کیے، وسیم اور اقرار نے میرے لیے رقم کا اعلان کیا، میں نے ان سے یہ بھی کہا کہ مجھے ایک گاڑی چاہیے تاکہ میرے لیے ڈاکٹر کے پاس جانا آسان ہو، وسیم بادامی اور اقرار الحسن میرے پیروں کے نیچے بیٹھ گئے (گویا) میں کوئی سب سے بڑی شخصیت ہوں اور کہا کہ یہ ٹویوٹا کرولا آپ کی ہے جو اسٹوڈیو میں موجود تھی۔ شو ختم ہونے کے بعد میں انہیں فون کرتا رہا اور گاڑی یا پیسے مانگتا رہا لیکن انہوں نے جواب نہیں دیا، میں نے ان سے کہا کہ کم از کم پیسے تو دیں لیکن انہوں نے مجھے پیسے نہیں دیے، میں وسیم بادامی کو پکڑ کر رکھوں گا۔ اقرار الحسن آخرت میں جوابدہ ہیں۔

ایک نظر وڈیو پر ڈالیں ۔👇👇

ان کا مزید کہنا تھا کہ 'میرے مداح جو بیرون ملک مقیم ہیں میرا خیال رکھتے ہیں، میں انہیں فون کرتا ہوں اور وہ پیسے بھیجتے ہیں، میں بھاری بلنگ کے خوف سے بجلی کا استعمال احتیاط کرتا ہوں۔ انہوں نے لوگوں سے اپیل کی کہ وہ ان کی مدد کریں تاکہ وہ عمرہ کی ادائیگی کے سے لیے سعودی عرب جا سکیں۔



 لوگوں نے ماجد جہانگیر کی حمایت کو سراہا اور ان کی صحت کے لیے دعا کی۔ ان کا یہ بھی کہنا تھا کہ لائیو ٹرانسمیشن کے نام پر اس طرح کے گھوٹالے ٹیلی ویژن پر نہیں چلائے جانے چاہئیں۔ ماجد جہانگیر کی حالت بھی دکھ ہوا۔ عوام نے وسیم اور اقرار کو بھی تنقید کا پر انہیں نشانہ بنایا۔












ایک تبصرہ شائع کریں

Welcome To Sahara News Pakistan
Let Us Know Your Valuable Feedback Thanks.

جدید تر اس سے پرانی